niedziela, 9 sierpnia 2015

Wino uderza do głowy !

Ahoj !

Jak wiecie mam bzika małego , na punkcie wszelkiego rodzaju skrzyneczek .Jestem także miłośniczka wina , lubię kieliszek dobrego trunku .Każdy ma jakiś swój ulubiony , ja się przyznam uwielbiam martini różowe słodziutkie i delikatne !Dlaczego wspominam o winie ?A własnie dlatego , że postanowiłam robić skrzynki/szkatułki do wina .Jeżeli już mamy to winko ,to fajnie jak jest trzymane w pudełku .W gruncie rzeczy to świetny prezent zarówno dla kobiety ,jak i dla mężczyzny .

Jestem dziewczyną z mazur ,uwielbiam jeziora,jachty i szanty .Dlatego uznałam ,że taki klimat na skrzyneczkach będzie ciekawy .Taka szkatułka nie musi być tylko na wino ,jest idealna na biżuterie i inne drobiazgi .Ostatnio byłam w mikołajkach ,i leniwie płynęłam w jachcie popijając winko i słuchać szant mazurskich . Oto jedna z moich ulubionych pieśni .A Wy jak spędzacie wakacje ? 



szkatułka,skrzynka,pudełko,rękodzieło,hand made,wino,biżuteria,drewniane inspiracje

szkatułka,skrzynka,pudełko,rękodzieło,hand made,wino,biżuteria,drewniane inspiracje
Jak Wam się podoba ?

2 komentarze: