środa, 15 lipca 2015

Hand made = Szkatułki !

Witajcie ! 


Tyle się dzieje ,tyle by opowiadać .... 
Pomału moje życie artystyczne nabiera coraz więcej kolorytu .Znalazłam swoje miejsce na ziemi , czyli giełda staroci Olszyny ! No tak wiem jak to brzmi : GIEŁDA STAROCI, ale właśnie tam artysta może się pokazać z swoją twórczością , Razem z Panem Zygmuntem Rząb tworzymy coś nowego , to wspaniały człowiek z pasją .I nawet postanowił mnie nauczyć rzeźby w drewnie ,a On jest w tym absolutnym mistrzem: http://rzezbaolszyny.vgh.pl/news.php .Tylko spójrzcie na te cudeńka , ja osobiście jestem zachwycona !
rzeźba , zygmunt rząb , drewniane inspiracje , giełda staroci , Olszyny
PARA DZIADÓW Z PIESKAMI 

Gdy ktoś tak zdolny mówi ,że możesz dużo i masz talent dusza skacze z radości .A więc teraz ,gdy jak już pisałam mam swoje miejsce na ziemi to ,możecie mnie spotkać tam codziennie .Zobaczyć jak pracuje ,obejrzeć moje dzieła ,porozmawiać ze mną serdecznie zapraszam .Od razu mówię te miejsce jest tak magiczne , że idzie się w nim zakochać jeśli ktoś uwielbia sztukę , hand made , rękodzieło , antyki .Możecie w Olszynach zwiedzić ,także Muzeum Mazurskie założone także przez Zygmunta Rząb-a. 

Ale dziś miało być o szkatułkach !Tak nie porzuciłam tego tematu , pirografia nadal jest moją miłością . I dlatego przedstawiam Wam kilka nowości i projektów mam nadzieje ,że przypadną Wam do gustu .





Podoba Ci się pisz do mnie na fb , bądź na gmail: inspiracjedrewniane@gmail.com

1 komentarz:

  1. Serdecznie polecam ! Osobiście zamawiałam rzeczy dla siebie , jak również prezenty dla bliskich . Wystarczyło tylko powiedzieć co chciałoby się mieć na danej rzeczy , a było to wykonane solidnie, na czas i zgonie z pomysłem. W przyszłości na pewno będę jeszcze zamawiać , bo lubię mieć w domu unikalne rzeczy , jak również zaskakiwać bliskich wyjątkowymi prezentami .

    OdpowiedzUsuń