piątek, 26 czerwca 2015

Obrazy , drewniane , wypalane !

Witajcie !

Widzieliście już kilka drewnianych inspiracji , min: biżuterię , szkatułki , zakładki do książek . Ale dziś chciałam , Wam pokazać coś innego co może ozdobić wasze ściany !Jak każdy artysta , maluję i wypalam obrazy . Zawsze projektuję coś co ma jakieś przesłanie , co jest dla kogoś , bądź dla mnie ważne ...

drewniany , obraz , obrazy
Pierwszy obraz jest malowany akwarelą  i wypalany metodą pirografii. Przedstawia symbol Polski walczącej , na biało czerwonym tle .Był projektowany dla patrioty , który kocha naszą historię i kraj .

Kolejny projektowany był dla mężczyzny , który kocha podróże i przygody . Jest to Statek na wzburzonym morzu , wypalany pośrodku steru łączony z różą wiatrów .
obraz, drewno,drewniane
Trzeci obraz projektowany dla fanki kwiatów . Uwielbia lilie ,te kwiaty to symbol życia,przebaczenia i chwały . Królewskie kwiaty piękne i niewinne . Uwielbiam lilie i róże z chęcią je rysuję . 
drewno, wypalane ,drewniane,obraz
Kolejny obraz wisi u mnie w pokoju , przedstawia zakochaną parę . Przekazuje dla mnie bardzo ważne wartości takie jak  miłość , przyciąganie , zaufanie i namiętność . 
drewniany,wypalany,drewno,pirografia
Ostatni obraz przedstawia portret mojego autorytetu , Jana Pawła II . Wypalany na desce dębowej , pokryty lakierem bezbarwnym . Śliczny obraz , jest ozdobą w moim domu . Od naszego Papieża mam książkę , pt:"złoty mak" , dzięki niemu jestem pełna wiary . On uczył nas kochać siebie i bliźnich , jego nauki są moją podporą .
obrazy , wypalane , drewno , pirografia

Obrazy wypalam metodą pirografii na sklejkach , bądź deskach dębowych , na koniec nakładam na nie cienką warstwę lakieru . Jeżeli podobają Ci się , masz własny pomysł , komentuj bądź pisz na :inspiracjedrewniane@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz