piątek, 19 czerwca 2015

Biżuteria wypalana w drewnie

Witajcie na moim blogu !

Czego możecie się tu dowiedzieć ? Co zobaczyć ?

Zajmuję się handmade-em , tworzę min: biżuterię , szkatułki , obrazy w drewnie . Ten rodzaj sztuki nazywa się pirografia . To sposób zdobienia przedmiotów z drewna za pomocą rozgrzanego do czerwoności rycla , którym wypala się ornamenty (rysunki ) . Wypalanie pozwala na na realizację niezliczonej ilości pomysłów .

Dlaczego akurat pirografia ?

Wszystko zaczęło się około , 8 lat temu w gimnazjum jak dostałam swoją pierwszą wypalarkę . Wtedy zaczęłam się nią bawić , zauważyłam że można nią wykonywać prawdziwe cuda . Rzeczy ozdobione tym sposobem stawały się oryginalne i niepowtarzalne .

Od tamtej pory to stało się moją pasją , którą chcę się z Wami podzielić . Na tym blogu znajdziecie wiele pomysłów i inspiracji . Oraz będziecie mogli do mnie napisać w sprawie zamówienia , gdyby coś wpadło wam przysłowiowo w oko . ;)

Zatem :


Wszystko to co my kobietki kochamy najmocniej ! Przedstawiam hit tego lata, ręcznie robiona i samodzielnie zaprojektowana biżuteria. Bransoletka i kolczyki zrobione są z drewna olcha, wypalane metodą pirografii, a pokryta lakierem bezbarwnym. 

Można założyć ją do letniej sukienki lub innej, prostej stylizacji. Taka biżuteria jest ciekawą ozdobą do praktycznie każdego stroju. 

Wymiary bransoletki - szerokość: 4 cm, średnica: 8 cm
Kolczyki z wykończeniem srebrnym
Zawieszka: rzemyk 

Jeżeli chcecie wiedzieć więcej, piszcie do mnie na e-mail: inspiracjedrewniane@gmail.com

drewniane kolczyki, kolczyki, drewno, wypalane, wypalane w drewnie

biżuteria, drewniana, kolczyki, bransoletka, wypalane w drewnie

1 komentarz: