sobota, 20 czerwca 2015

Szkatułki !

Witajcie !

Dziś chciałam  Wam pokazać nowy projekt ! ! !

Są to drewniane szkatułki , ręcznie wykonane i zaprojektowane przeze mnie . :)

Pierwszą swoją szkatułkę wykonałam na urodziny dla swojej przyjaciółki . Wzbudziła duże zainteresowanie , wśród gości co sprawiło mi ogromną przyjemność . Nic tak nie uszczęśliwia artysty jak pozytywne komentarze od odbiorców , prawda ? :)

Każdy z nas lubi mieć coś niepowtarzalnego , a takie szkatułeczki są doskonałym tego przykładem . Stanowią piękny dodatek do Twojego domu/pokoju . Poza tym jest bardzo użyteczna , można w niej przechowywać min. biżuterię .

Poniżej znajduje się fotografia dwóch szkatułek . Pierwsza jest zaprojektowana dla dziewczyny , która uwielbia muzykę i to jest jej pasją , stąd motyw klucza wiolinowego i nutek . Druga jest dla miłośnika podróży i statków . Specjalne zamówienie bratanicy dla wujka , który obronił doktorat .

Bardzo przyjemnie mi się je projektowało i wykonywało . Chodź muszę przyznać , że wymagało to sporo czasu i poświęcenia .

Ale kocham to co robię i jestem z tego dumna ; ) .
szkatułki , wypalane w drewnie , szkatułki drewniane , szkatułeczki , szkatułka

Materiał : olcha , dąb .

Wymiary:7/9/10 cm

Pokryte bazą bezbarwną .

Więcej informacji napisz do mnie na : inspiracjedrewniane@gmail.com

1 komentarz: