poniedziałek, 6 lipca 2015

DREWNIANE PIERŚCIONKI !

A właśnie , że dobrze czytasz !

Tak zaprojektowałam , do swojej kolekcji biżuterii - pierścionki z drewna . Tak jest to możliwe !

Tarcza jest drewniana wypalana oczywiście metodą pirografii , wtapiane są diamenciki ,a baza pierścionka jest posrebrzana . ; )

Dużo moich fanów , klientek pytało mnie właśnie o pierścionki . Długo myślałam o tym jak by je zrobić ... W końcu powierzchnia jest bardzo mała średnica tarczy wynosi zaledwie 1 cm . Ale jestem z siebie dumna nawet na tak małym kawałeczku drewna , można wyczarować arcydzieło . Pierścionek idealnie pasuje do reszty mojej biżuterii : bransoletek , łańcuszków . Biżuteria drewniana staje się coraz bardziej pożądana ! Ostatnio na wystawie o której można było przeczytać w wcześniejszym poście , spotkałam się z takimi komentarzami :

-Jest inna , oryginalna !
-Super , ekologicznie , i na czasie !
-Świetna do letnich kreacji , niepowtarzalna !

Bardzo cieszą mnie takie opnie , faktycznie z drewna można stworzyć coś zupełnie innego i efektywnego !


Zapraszam , piszcie , zamawiajcie , komentujcie , zapraszam także na mój fan page na FB ; )
pierścionki

pierścionki

pierścionki

pierścionki

4 komentarze:

  1. Śliczne pierścionki :) Ja również zajmuję się pirografią,ale bardziej wypalaniem skrzynek i desek. :)

    Zapraszam: http://angelikapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wstapie na Twojego bloga , dzięki :P

      Usuń