piątek, 3 lipca 2015

WYSTAWA DREWNIANYCH INSPIRACJI

Witajcie kochani ! 

Dnia 1-2 lipca odbyła się moja wystawa na plaży miejskiej w Szczytnie
Była to moja pierwsza wystawa , jestem mile zaskoczona reakcją ludzi na moja pasję . Spotkałam się z wieloma pozytywnymi komentarzami , co bardzo mnie pobudziło do działania ! 

Na wystawie można było zobaczyć obrazy , szkatułki , zakładki do książek , biżuterię : bransoletki , kolczyki , łańcuszki .

Na miejscu na specjalne zamówienie projektowałam i dopalałam rzeczy . Taka wystawa to strzał w 10 , każdy mógł ze mną porozmawiać i dowiedzieć  się więcej o mojej pasji i zainteresowaniach . Bardzo dziękuję wszystkim obecnym na wystawie i za ciepły odbiór ! 

Jeżeli chcesz mieć coś niepowtarzalnego , uzyskać więcej informacji pisz do mnie :inspiracjedrewniane@gmial.com , zapraszam na swój fan page na FB .













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz