sobota, 11 lipca 2015

Drewniane marzenie !

Hej hej !

Wiem dawno tu nie zaglądałam wybaczcie ....

Wszytko dlatego , że moja kariera nabiera tempa.
Zdobyłam nowe kontakty i teraz możecie mnie spotkać zawsze w niedzielę w Olszynach koło Mazurskiego Muzeum . Gdzie możecie zobaczyć wiele ciekawych rzeczy , oraz także spotkacie moje prace . Jestem zaszczycona , że Pan Zygmunt Rząb zechciał ze mną pracować . Jest to dla mnie nie zwykłe wyróżnienie i jestem bardzo szczęśliwa . Zapraszam wszystkich miłośników rękodzieła  , na targ staroci i do muzeum w Olszynach

Spełnia się moje marzenie swoją pasją mogę się dzielić z innymi . Co dla każdego artysty sprawia ogromną radość . 

A teraz przedstawiam nowe perełki w moich drewnianych inspiracjach pierścionki i lustereczka . ;) 


Pierścionki mają bazę posrebrzaną . 
drewniana biżuteria,biżuteria,biżutria drewniana,pierścionek,pierścionki,hand made

drewniana biżuteria,biżuteria drewniana,biżuteria,hand made,rękodzieło,pierścionek,pierścionki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz